Rydde i opplysningane

Rydd i dataa de har samla inn, slik at de får oversikt over kva de eigentleg har funne ut. Korleis de ryddar kjem an på kva slags data de har samla inn og kva hypotesar de testar. 

Eit søylediagram blir ofte brukt når vi skal samanlikne noko, fordi forskjellane kjem tydeleg fram. 

Illustrasjon søylediagram
I forskingsprosjektet «Kvifor klør vi?» valde elevane å samle dataa i ein tabell som dei overførte til eit diagram, då dei skulle teste hypotesen «Vi trur at når vi snakkar om å klø, så klør vi».

Her er nokon av forskingsnotata til elevane som forska på “Kvifor er folk sure på T-bane, buss og trikk?”. Dei rydda i forskingsnotata og viste fram resultatet slik:  

Avstemning St Sunniva

5. trinn på Haukås skole forska på “Kvifor går tida nokre gonger fort og nokre gonger sakte?".

Illustrasjon tid
Barn i ring
Elevane ryddar i opplysningane dei har fått inn. Eit av funna i prosjektet var at ein time berre kjendest som 40 minutt når dei var saman med nokon. Resultatet valde dei å vise som eit kakediagram, altså eit sirkeldiagram.
Kakediagram
TilbakeNeste

Meldinger ved utskriftstidspunkt 25 november 2024, 12:47 CET

Det ble ikke vist noen globale meldinger eller andre viktige meldinger da dette dokumentet ble skrevet ut.